Personal Info

Billing Details

Για να πραγματοποιήσετε τη Δωρεά σας στο Σωματείο «Ίκελος», ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Κάντε την κατάθεση της δωρεάς σας στον τραπεζικό μας λογαριασμό ( IBAN: GR1702602470000530201273260 ) στην Τράπεζα (EUROBANK) γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας στην αιτιολογία συμπληρωματικά με την λέξη «ΔΩΡΕΑ».
  2. Στείλτε το καταθετήριο σας με email στο: info@somateio-ikelos.gr και θα σας απαντήσουμε για επιπεβαίωση.
  3. Μπορείτε να μας καλέσετε κι εσείς στα τηλέφωνα επικοινωνίας μας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή αν έχετε τυχόν απορίες.

 

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΚΕΛΟΣ
Διεύθυνση: Κορίνθου 270-2, Τ.Κ. 26221, Πάτρα, Ν. Αχαΐας
Τηλ.: 2616 007918
Email: info@somateio-ikelos.gr

 

Εκτιμούμε ιδιαίτερα την προσφορά σας και σας ευχαριστούμε θερμά που υποστηρίζετε ενεργά τον σκοπό μας!

Μόλις δούμε την Δωρεά σας θα σας αποστείλουμε το αποδεικτικό της κατάθεσης σας.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

Ευχαριστούμε!

Donation Total: €100,00

Μαθησιακές δυσκολίες στο φάσμα του αυτισμού (λογοθεραπευτική παρέμβαση)

Ο αυτισμός και οι μαθησιακές δυσκολίες είναι δύο καταστάσεις που συχνά συνυπάρχουν , αλλά έχουν διαφορετικές αιτίες και χαρακτηριστικά.
Ο αυτισμός είναι μία διαταραχή που επηρεάζει την κοινωνική αλληλεπίδραση , την επικοινωνία και την συμπεριφορά του ατόμου.
Οι μαθησιακές δυσκολίες αναφέρονται σε προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα άτομο στη μάθηση , κυρίως στην ανάγνωση , στην γραφή , τα μαθηματικά ή την συγκέντρωση.
Κοινά χαρακτηριστικά είναι η δυσκολία στην επικοινωνία , στην γλωσσική ανάπτυξη , στην κοινωνική αλληλεπίδραση, καθώς και στην διαχείριση του άγχους και των συναισθημάτων:

  • Δυσκολία στην κοινωνική επικοινωνία : τα παιδιά με αυτισμό συχνά δυσκολεύονται να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν τα λεκτικά και λεκτικά επικοινωνιακά μέσα, όπως την βλεμματική επαφή , τις εκφράσεις του προσώπου και τις χειρονομίες.
  • Αναπτυξιακή καθυστέρηση της γλώσσας : Τα παιδιά με αυτισμό μπορεί να εμφανίζουν καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου ή να μην αναπτύξουν καθόλου λόγο. Ανάλογα με το στο στάδιο του αυτισμού , μπορεί να εμφανίζουν περιορισμένο λεξιλόγιο, δυσκολία στην χρήση σύνθετων προτάσεων και δυσκολία στην κατανόηση των σύνθετων εννοιών.
  • Περιορισμένα ενδιαφέροντα και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές: αυτά τα χαρακτηριστικά συχνά επηρεάζουν την μαθησιακή τους εξέλιξη και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.

Στόχοι της λογοθεραπευτικής παρέμβασης

  • Βελτίωση της επικοινωνίας : στόχος της λογοθεραπείαςείναι η ανάπτυξη της λειτουργικής επικοινωνίας , είτε μέσω του προφορικού λόγου, είτε μέσω εικόνων (PECS) ή μέσω τεχνολογικών εργαλείων (όπως ηλεκτρονικές συσκευές .
  • Αποκατάσταση των γλωσσικών δυσκολιών : Η λογοθεραπεία βοηθά στην ενίσχυση του λεξιλογίου , της γραμματικής και της σύνταξης ώστε το παιδί να μπορεί να χρησιμοποιεί τον λόγο για να εκφράσει τις ανάγκες και τα συναισθήματά του.
  • Εκπαίδευση στις κοινωνικές δεξιότητες: Η λογοθεραπεία μπορεί να ενσωματώνει κοινωνικές ιστορίες και παιχνίδια ρόλων προκειμένου το παιδί να κατανοήσει καλύτερα τις κοινωνικές καταστάσεις και να μάθει να αλληλοεπιδρά με τους άλλους .

Συμπερασματικά : Η λογοθεραπευτική παρέμβαση είναι σημαντική για την βελτίωση της επικοινωνίας και της γλωσσικής ανάπτυξης . Η εξατομικευμένη προσέγγιση , η χρήση τεχνικών όπως το PECS και η εκπαίδευσηστις κοινωνικές δεξιότητες είναι θεμελιώδη εργαλεία για την υποστήριξη των παιδιών με αυτισμό και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Βιβλιογραφία: Διερεύνηση των γλωσσικών ελλειμμάτων σε μαθητές με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού – ΙΚΕΕ / ΑριστοτελειοΠανεπιστημιοΘεσσαλονικης – Βιβλιοθήκη,Ενσυναίσθηση και ηθική κρίση σε παιδιά σχολικής ηλικίας με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής υπερκινητικότητας και μαθησιακές δυσκολίες: ο ρόλος του στρες,ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ

 

 

 

Τσούλου Ζωή

Λογοθεραπεύτρια

Σχετικές Αναρτήσεις